Mikko Rönnholm

Varakkuus vaikuttaa !

Kokoomuksen voiton takana jättibudjetti KLo 20210615

25 vuotta mainosalalla työskennellyt markkinointiviestintätoimisto N2:n toimitusjohtaja Alex Niemisen mielestä kuntavaalien kampanjointi ei ollut millään puolueella erityisen säväyttävää.
”Hieman oli välivuoden maku.”
Strategiseksi onnistumiseksi Nieminen nostaa kokoomuksen kampanjan, koska sitä ei rakennettu ”värittömän ja hajuttoman” puheenjohtaja Petteri Orpon varaan, vaan tv-mainoksissa näkyvämmin esillä olivat puolueen muut ehdokkaat. KL 15.6.2021

 

Kun sitten tullaan paikallisiin olosuhteisiin niin tilanne vielä kärjistyy.,

Lukemia ei ole tiedossa, mutta silmämääräisesti Kokoomuksen yksittäisten ehdokkaiden Forsblom, Lindström, Saksi  kampanjat olivat moninkertaiset muihin  verrattuna; vain Ps+Kd  Junnila & Björkskog yrittivät jotain vastaiskua,  muut ovat olleet  statisteja.
Kun äänestysprosentti jäi alhaiseksi, niin Kokoomuksen voiton varmistus oli reklaamin ja asioita seuraamattomien hyvin toimeentulevien yhdistelmä.

Mutta tämäkin on demokratiaa.  

Mikko Rönnholm

Säätiön puheenjohtaja

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Mikä on Naantalin Työväenyhdistys?
Mitä on sosialidemokratia?
Lue tästä
Esittely

Naantalin sosiaalidemokraatit tiedottaa

Seuraa somessa